0
O planach związanych ze stworzeniem siostrzanej wobec PINO restauracji dowiedzieliśmy się, gdy lokal na Szczepańskiej nie miał jeszcze pół roku. Nazwa została taka sama, należało więc poszukać czynników wyróżniających kolejną pinoską odsłonę i na ich bazie budować odrębną strategię promocyjną i wizerunkową.
Rozwiązanie tkwiło w lokalizacji restauracji: samo serce krakowskich Błoń, zaraz obok boiska ekstraligowej drużyny rugby. PINO Garden zostało oparte na wartościach tj. zdrowie, sport, natura, work-life-balance. Zrobiliśmy logo, zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy stronę internetową, menu, wszystkie elementy graficzne wnętrza (ściana, puszki, tabliczki z quotsami), napisaliśmy wszystkie możliwe teksty prasowe, informacyjne, promocyjne.
Współpracujemy nadal z PINO Garden zarówno na polu komunikacji z ich grupami otoczenia (social media, media relations, blogosfera, eventy), jak i w zakresie projektowania materiałów graficznych. W ostatnim czasie, w ramach promocji usługi Eventy PINO Garden działamy także w obszarze marketingu SEM oraz realizujemy odrębne, równocześnie rozległe projekty: #pinogardenfamily i #pinogardenactive.